maloki

tankar & funderingar

Många bäckar i Svärmen

Posted by maloki på 20 mars, 2010

Sharing is Caring - Tillsammans mot Riksdagen

Ett sjukt bra initiativ ifrån Skivad Lime med 500 bäckar små. Detta är ett primärt exempel på hur man kan nyttja svärmen för bra saker. Sen att omständigheterna kanske är lite olyckliga.
Jag har enormt mycket att säga i övriga frågorna relaterat till detta, men det tänker jag inte ta idag. Idag hyllar jag den brilljanta idén att samla ihop 500 bäckar, eller så, för att få ihop 500.000kr till Piratpartiets valkampanj och möjlighet att anställa diverse personer.

Jag har under en lång period inte kunnat bidra till partiet med pengar överhuvudtaget. Idag blev det en förändring. Jag såg över min budget och bestämde att, om jag hjälper till idag, så kommer någon annan kunna hjälpa mig när, om, mina pengar inte räcker i den budgeten jag har planerat fram till valet.
Idag har jag bidragit med 1000kr!

Sharing is Caring, Pay it Forward!

Partiet har gjort enormt mycket för mig det senaste året. Det här är ett sätt för mig att betala tillbaka.

Ett svar to “Många bäckar i Svärmen”

  1. […] är fortfarande väldigt oklart men som bäst sker det någon gång i höst. Men efter att ha sett människor i ungefär lika dålig sits som jag ta fram plånboken insåg jag att jag faktiskt inte kunde låta […]

Sorry, the comment form is closed at this time.