maloki

tankar & funderingar

Grattis CE, 50 år!

Posted by maloki på 9 februari, 2010

Christian Engström fyller idag 50 år. Christian Engström är vår (PP) underbart roliga, trevliga, charmiga, givmilda, intelligenta, kunniga och uppmuntrande EU-parlamentariker. Självfallet har jag hoppat över några egenskaper, jag vet ju inte allt!

Jag träffade Chrisitan första gången i Almedalen, en vecka som jag gick runt och var allmänt ”star struck” för att jag träffade så mycket otroligt intressanta mäniskor jag bara hört talats om, eller pratat kort med online tidigare. Det var liksom inga konstigheter.

Christian är enormt uppmuntrande. Kanske inte alltid han har tid att sitta och skriva till alla som behöver uppmuntran på måfå, men ibland så slänger han iväg en kort rad vilket oftast lyfter väldigt bra. Jag blir alltid stolt över mig själv när Christian uppmuntrar mig.

Jag vill tacka för tårtan jag fick äta, utan ditt sällskap, på kansliet i helgen. Den var god, och

Grattis igen på födelsedagen! Hoppas du firar den väl!


Gonte, Rick, Emil Isberg, JRL, Anna Troberg m.fl. gratulerar också.

11 svar to “Grattis CE, 50 år!”

  1. […] skilckar grattis: blågrön röra, Rickard Olsson , Anders Lindbäck, Björn Felten, Curt Jonsson, Maloki, Rick Falkvinge Categories: piratpartiet Tags: 50årsadag, christian engström Comments […]

  2. […] blågrön röra, Ola Nyström, Rickard Olsson , Anders Lindbäck, Björn Felten, Curt Jonsson, Maloki, Emil Isberg, Jonatan Kindh aka Gonte, Ola […]

  3. […] Falkvinges hyllning idag Emil Isbergs hyllning idag Jonatan Kindhs Hyllning idag Marie “maloki”s Hyllning idag Jonathan Rieders hyllning idag Curt Jonssons hyllning idag Björn Feltens hyllning idag Ola […]

  4. […] som grattar: Blågrön Röra, Rickard Olsson, Anders Lindbäck,Björn Felten, Maloki, Emil Isberg, Ola Nyström, Anna Troberg, Jan Lindgren,Jonathan Reider Lundkvist, Yamiko, Göran […]

  5. […] andra säger grattis till Christian  t.ex.   Curt  ,  Felten ,  Mlokit, Gonte, Emil Isberg, Ola, Christoffer, Rick, Rickard, Anna, Tantra, […]

  6. […] Rick Falkvinge Rickard Olsson Emil Isberg Jonatan “Gonte” Kindh Maloki Curt Jonsson Björn Felten Ola Nyström Christoffer Willenfort Anders Lindbäck Futuriteter Anna […]

  7. […] som grattar: Blågrön Röra, Rickard Olsson, Anders Lindbäck, Björn Felten, Maloki, Emil Isberg, Ola Nyström, Anna Troberg, Jan Lindgren, Jonathan Reider […]

  8. Integritetsteknik – IxQuick och YouTubekakor…

    Google må dominera sökmotorområdet men själv upplever jag en viss oro för att denna dominans de facto lämnar mycket att önska ur integritetshänseende. Intressant är därför att en liten uppstickare noterat detta behov och erbjuder en bättr……

  9. […] This post was mentioned on Twitter by Piratbloggar, maloki. maloki said: Grattis på 50årsdagen CE! http://bit.ly/936ckA #piratpartiet […]

  10. […] av Grattis CE, 50 år! « maloki — 9 februari 2010 @ […]

  11. […] som grattar: Blågrön Röra, Rickard Olsson, Anders Lindbäck, Björn Felten, Maloki, Emil Isberg, Ola Nyström, Anna Troberg, Jan Lindgren, Jonathan Reider […]

Sorry, the comment form is closed at this time.