maloki

tankar & funderingar

80-64-4-0 +42

Posted by maloki på 26 januari, 2010

Thomas Tvivlaren önskade sig lite länkkärlek, och med tanke på hur mycket länkkärlek han själv ger så är det givet. Ta dig igenom inlägget, jag lovar att det är värt det!!
Jag kommer bidra med en längre reflektion vid senare tillfälle, men idag expresslänkade jag.


Hittade detta genom Opassande, men Syrrans granne, Livbåten, Anna Troberg, Felten och Q länkar också.

3 svar to “80-64-4-0 +42”

  1. Maloki också! :) Tackar så mycket!

  2. Demoscenens remixkultur…

    I gårdagens inlägg om hur Glenn Rune Gallefoss behandlats synnerligen illa av megastjärnan Timbaland och skivbolagsjätten Universal kom jag in på demoscenen. Jag tänkte ta och spinna vidare lite på dess remixkultur. Klassisk spel- och demomusi……

  3. Gallefoss vs Timbaland – Newsflash…

    Due to international and Internetional demand, which I hereby respectfully acknowledge, this will be my first blog-post written in English. My initial post about the injustice towards Glenn Rune Gallefoss was very well received and got a lot of at……

Sorry, the comment form is closed at this time.