maloki

tankar & funderingar

Tackar

Posted by maloki på 13 mars, 2009

Jag vill tacka Emma för den härliga länkningen inklusive kommentar på mitt inlägg! Bättre reklamplats än så kunde jag nog inte ha fått för min nya blogg, som idag fyller 1 vecka. Sedan vill jag även glädjas över inspirationen jag gav Jacob Dexe att skriva ett inlägg som liknade mitt, tackar även för den äran att få inspirera! Hoppas att vi kan fortsätta denna våg av positivitet, och vidare utnyttja chansen att inspirera fler människor att gå med i partiet, eller lägga sin röst åt vårat håll.

Igår var det som sagt uppstartsmöte för Ung Pirat Karlstad, och vi har nu äntligen en egen avdelning på forumet. Där har jag också nämnt att jag var lite borta i huvudet igår, främst för att jag var trött efter en redan lång dag. Jag blev i alla fall invald som sekreterare i interimstyrelsen. Jag är väldigt nyfiken på vad valberedningen kommer plocka fram till årsmötet! Vilka de kommer prata med, vad de kommer fråga efter för egenskaper så där (no pressure bois). Vill tacka för den trevliga kvällen, även om den var kort! Vi ses snart igen.

Den 7 juni är det dags att skicka en pirat till EU!

Sorry, the comment form is closed at this time.