maloki

tankar & funderingar

En lyckad 1:a maj!

Posted by maloki på 3 maj, 2010

Rick gav oss en fin recension på evenemanget. Dagen blev riktigt bra. Olof bjuder på flertalet bilder ifrån dagen. Älskade söta Eva från Värmland, som nyligen börjat blogga, berättade om sina uppfattning av dagen. Måste hålla med henne om att det var bättre än vårt försök att hinna till FRA-demon i Stockholm i höstas.

Själv var jag nervös för att hålla mitt första tal. Jag gick upp och gjorde det! Om det var bra eller inte är upp till andra att bedömma, men jag är nöjd, och stolt att jag tog mig upp. Små steg till att bli en otroligt stark politiker helt enkelt.

Vidare med mat och trevligt sällskap resten av kvällen så kom det upp mycket diskussioner kring min och Egils segling, som folk fortfarande inte verkar tro är verklighet. Klustring kring båten gav en del bra idéer och bra kontakter inför resan.

4 svar to “En lyckad 1:a maj!”

  1. Olofb said

    Starkt att gå upp med första talet Maloki! Jag vet precis hur det känns, gjorde samma sak i höstas. Har inte blivit fler sen dess, ska försöka ta mod till mig nästa tillfälle ges.

  2. […] This post was mentioned on Twitter by Marie Axelsson. Marie Axelsson said: Är nöjd med vårt 1a maj event! https://mlokit.wordpress.com/2010/05/03/en-lyckad-1a-maj/ #gbgftw #piratpartiet […]

  3. Du gjorde ett bra framträdande. Inga som helst problem.
    Lycka till i framtiden.

    Ha det gött// AV

  4. […] deltog i Piratpartiets första maj-demonstration i Göteborg i lördags. Utklädd till pirat. Till vänster i bakgrunde – […]

Kommentera

 
