maloki

tankar & funderingar

Kvällen: #bloggpriset

Posted by maloki på 3 februari, 2010

Så, jag sitter på tunnelbanan just nu. Påväg från Svedmyra till Vällingby. I Vällingby ska jag snabbt in, dumpa väska in i duschen, dra på mig något snyggt, kanske sminka mig? Har inte bestämt mig där ännu. Svepa en drink och sen på tunnelbanan tillbaka till Hötorget och smyga mig bort till Stora Blogg Prisets utdelningsgala.

Jag ska alltså på min första gala någonsin. Är det stort? Är man någon nu? Jag är ju visserligen bara en gäst. Men för mig är det rätt häftigt ändå. Som bloggare blir ju just en bloggala precis den sortens gala man själv passar in i. Sen får jag ju träffa alla mina härliga Piratvänner, då vi hade rätt många nominerade i politik kategorin.

Jag ser fram emot en härlig kväll, med trevligt sällskap! Jag ser fram emot att komma hem och ha fått ett lite större nätverk!

Ett svar to “Kvällen: #bloggpriset”

  1. Stora Bloggpriset ikväll!…

    Då var det dags för Stora Bloggprisets gala på Nalen i Stockholm ikväll. Jag och frugan är på plats och slappar just nu på hotellet inför taxiresan. Förra året var riktigt kul, så jag tror att det kan bli trevligt i år också. :-) Av någon anledning är …

Kommentera

 
