maloki

tankar & funderingar

Semester

Posted by maloki på 12 juli, 2009

De senaste veckorna har det varit ganska tyst ifrån mig i bloggosfären. Jag skrev visserligen några inlägg medan jag var i Almedalen, men både innan det och nu efter så har det varit väldigt tyst. Jag känner som så här att jag tar mig lite välbehövd semester. Jag skriver inget för jag läser knappt något just nu. Jag har inget att kommentera.
Delegerat arbete inom Piratpartiet och låter det spela ut. Ganska spännande faktiskt.
Inte heller har det blivit några artiklar på the Blog Pirate de senaste veckorna. Dumt.
Lite jobb på Telecomix News Agency har det blivit. Men inte mycket.
Det är ganska skönt ändå, att vara lite ledig ifrån allt. Vila hjärnan och slappna av med lite spel, film och serier.

Till veckan blir det andra bullar. Ses då.

Kommentera

 
