maloki

tankar & funderingar

Två Pirater till Bryssel!

Posted by maloki på 8 juni, 2009

Jag har totalt släppt all kontroll på läget i kväll. Har inte haft koll på hur det gick i valet. 7.1 % kommer jag ihåg. Skitbra! Sämre än förväntat, men med tanke på vissa omständigheter är jag fortfarande jävligt nöjd.
Jacob Dexe skriver bättre om det hela än jag. Var god läs där!
Vi har jobbat bra för detta! NU är vi värda lite vila!

4 svar to “Två Pirater till Bryssel!”

  1. Magnus Siljerud said

    Så jäkla underbart! Stort grattis till oss! Vi klarade det!

  2. Ja, oponionsmätningarna gav ju förhoppningar.
    Men håller inte med dig om att vi kan vila, för nu efter jag och min sambo skålat i champagne och lyckoruset har lagt sig så insåg jag att det bara att börja jobba inför Riksdagsvalet ;)

    • maloki said

      men jag måste vila för att inte gå in i väggen :P och då tycker jag att alla andra får göra det också. :P

  3. […] er? Den 8 juni förra året var den dag då min blogg fick mest besökare, någonsin, det var då vi fick skicka två pirater till Bryssel. 1 454 besökare, kommer jag någonsin få det […]

Kommentera

 
